Hjemløs!

I disse dage arbejder vi på højtryk for at tage hånd om dem, som rammes af virus og nedlukninger. Også de socialt udsatte. Men vi har brug for hjælp. Hvilke problemer fylder mest blandt socialt udsatte lige nu? Og hvordan kan vi hjælpe?

Hjemløse mangler tag over hovedet, når væresteder må lukke. Krisecentrene mangler akutpladser, når konflikterne i hjemmet eskalerer. De mest udsatte er oftest ikke de første til at bede om hjælp, og derfor er vi helt afhængige af at høre, hvad jer der står i frontlinjen - enten som medarbejdere, frivillige eller social organisation - oplever udfordringer.

Send jeres input via dette link, så vi sammen kan sikre, at vi får hjælpen frem til dem, der har allermest brug for den<.