Hvad har du lyst til at hjælpe ORV med op til KV 21?

Husk mødet i morgen

Onsdag den 18. november kl. 17.00 kommer finanspolitisk ordfører Andreas Steenberg og fortæller om RV´s udspil og det forventede forløb af forhandlingerne. Der bliver gode muligheder for spørgsmål og kommentarer til Andreas Steenberg.

Covid 19 gør, at mødet bliver virtuelt. Du kan deltage ved at benytte nedenstående link. Der er ikke krav om forhåndstilmelding

Microsoft Teams-møde

Deltag på din computer eller via mobilapp

Klik her for at deltage i mødet

Få mere at vide | Mødeindstillinger

__________________________________

Opstillingsmøde til KV 21

Bestyrelsen har besluttet at holde opstillingsmøde til byrådet torsdag den 11. februar 2021.

Susanne Crawley er allerede valgt som spidskandidat. På opstillingsgeneralforsamlingen skal vi vælge, hvem der skal stå på de næste 4 - 5 pladser.  Foreløbig har to meldt sig til dette. Der er stadig mulighed for at melde sig som kandidat. Det kan teoretisk ske frem til opstillingsmødet, men meld dig gerne i god tid.

Mandag den 19. april 2021 er der ordinær generalforsamling. Her vælges bl.a. bestyrelse. Et af de valgte medlemmer har meldt forfald og der er ingen suppleanter. Derfor er kandidater til bestyrelsen velkomne til at melde sig allerede nu, og deltage i bestyrelsens møder. Møderne i bestyrelsen er åbne for alle medlemmer.

Valgkamp KV21

Odense Radikale Venstre har behov for din hjælp i de kommende 12 måneder frem til kommunalvalget tirsdag den 16. november 2021. ORV håber, at du vil byde ind med det som passer til dine interesser og ressourcer.

Lige nu har vi behov for nogle personer, som har viden om og interesse for grafisk design af Susanne Crawleys materialer. Det gælder alt fra design og opsætning af Susannes valgkamphjemmesiden, øvrige elektroniske medier og print f.eks. af flyers. Har du lyst til at bruge nogle timer i de næste måneder på at hjælpe med det, så meld dig.

I foråret og hele tiden frem til valget vil ORV gennemføre ”banke dør” aktiviteter, uddeling af små egetræer til udplantning, almindelig husstandsomdeling af materiale, aktiviteter på gågaden, og ikke mindst ophængning af plakater.

Der kommer nærmere informationer herom, når de enkelte kampagner skal gennemføres.

Rengøring

Helt lavpraktisk har vi behov for en person, der mindst hver 14. dag vil komme og gøre rent i vore nye lokaler, Klingenberg 15B kælderen.