Opstillingsmøder og generalforsamling

Året starter med to ekstraordinære generalforsamlinger med henblik på at opstille kandidater fra nummer 2 og nedad på henholdsvis regionsrådslisten og byrådslisten.

Lørdag den 23. januar kl. 10.45 Opstillingsmøde regionsrådet

Mødet er elektronisk. Dette møde er organiseret såleledes at du skal tilmelde dig til formanden Finn Hartvig Nielsen finnnielsen@yahoo.com eller ringe 50702011. Du vil derefter få tilsendt link til mødet inden mødestart. Det er samtidig kontrollen af, at kun medlemmer bliver inviteret til mødet.

ORV har opfordret Anne Skau Styrishave til at søge opstilling på en så høj plads som muligt. Det kræver naturligvis at alle, som støtter dette initiativ, møder op. Kun delegerede har stemmeret, men erfaringsmæssigt er der altid afbud blandt de delegerede, så skriv til odense@radikale.dk eller ring 20867960, hvis du gerne vil være delegeret.

Alle medlemmer har modtaget mail fra regionsforeningen om opstillingsmødet, der dækker hele region Syddanmark

Torsdag den 11. februar kl. 19.00 Opstillingsmøde til Odense Byråd

Bestyrelsen for Odense Radikale Venstre har besluttet at indkalde til en ekstraordinær generalforsamling torsdag den 11. februar kl. 19.00. Det primære formål med generalforsamlingen er at opstille en byrådsliste fra nr. 2 og nedad. Susanne Crawley er allerede valgt som spidskandidat.

På nuværende tidspunkt har fire meddelt, at de gerne vil opstilles på de øverste pladser. Du kan stadig melde dig som kandidat, både til at kæmpe om at komme op blandt de første 5 kandidater eller til efterfølgende placeringer.

Der udsendes officiel indkaldelse i begyndelsen af uge 4.

Mandag den 19. april kl. 19.00 Ordinær generalforsamling

Der afholdes ordinær generalforsamling mandag den 19. april kl. 19.00. Vi håber at det kan blive et fysisk møde på 1748, Buchvaldsgade 48.

Indkaldelse kommer inden påske.