Ordinær generalforsamling 1. april 2019

Generalforsamlinger er kedelige med lange beretninger og oplæsning af et regnskab.

Naturligvis er der beretning fra formanden, kassereren og andre organisatoriske punkter, herunder en række valg. Men det er ikke ikke ligegyldigt, hvem der er formand, sidder i bestyrelsen eller er delegeret til landsmødet. Disse valg vil altid præge en forening!

Nok så vigtig er den politiske debat. På Odense Radikale Venstres generalforsamling mandag 1. april 2019 (nej, det er ikke en aprilsnar) vil vore tre folketingskandidater give deres bud på de vigtigste temaer i den kommende valgkamp og alle medlemmer har mulighed for at stille spørgsmål og kommentere oplæggene.

Hertil kommer oplæg fra rådkvinde Susanne Ursula Crawley. Hende kan du som deltager i generalforsamlingen udspørge om f.eks. Vollsmoseplanen, velfærdsprocenten eller hvad, der nu optager dig.

Tilsvarende kommer medlem af regionsrådet Morten Brixtofte Petersen og giver et oplæg, hvor du får mulighed for spørgsmål og kommentarer til regionsrådets opgaver.

Et tætpakket program. Hvis vi holder os til korte indlæg, kan vi komme rundt om mange aktuelle temaer.

Den formelle indkaldelse med dagsorden er sendt ud til alle medlemmer 15. marts 2019.